Tenerife Madeira, Türkiet og Venedi.

Hvis du vil se billeder fra mine rejser trykke du bare på tryk her.

Tenerifa.

Frank og jeg tog en tur til Tenerife i januar måned det var meget blandet vejr vi havde, så solstik fik vi ikke, men det var jo rart at komme lidt hjemmefra, jeg nød det i fulde drag. Jeg var der nede 4 gange i alt. Det var også på Tenerifa jeg lærte Henriette og Bjørn at kende, det venskab holdt i 10 år.

[wds id=”19″]

Madeira

Da jeg var i Israel i 1995 var der en dame Lis som jeg talte godt med, vi aftalte at tage en rejse sammen, det blev til Madeira. Hun havde sagt hun ville have eneværelse, det ville så blive dyrere for os begge to. Jeg havde ikke råd til det, fik hende derfor overtalt til at bo på dobbeltværelse, det skulle jeg aldrig have gjort, hun vendte helt op og ned på dag og nat, vi gik i seng f.eks. kl. 2300 så sov hun til kl.200, derefter blev lyset tændt og hun gav sig til at læse i en bog en times tid det var rigtig irriterende for mig der gerne ville sove hele natten, der var en lænestol ude på gangen som var et lukket rum kun til os, badeværelse og toilettet var ovre på den anden side af rummet, kunne hun ikke have sat sig derud og lade mig sove, nej det kunne man ikke. Det viste sig at det var regntid vi var kommet ned til så solen var lidt genert ærgerligt det var jo den vi ville have. Vi fik tiden til at gå med at gå i butikker, og Lis gik på museum og så på malerier, det var ikke noget for mig. Jeg fik så hvilet mig lidt, jeg måtte jo bruge dagen til at hvile i når jeg ikke kunne det om natten. Da hun kom hjem fra hendes museums tur, ringede hun op og sagde at hun var på vej, godt tænkte jeg så er hun der om 5 min., men der gik bare 1 time. Hun havde mødt guiden og var gået med ham op på hans værelse, indrømmet jeg blev nervøs og vred da jeg erfarede hvor hun havde været henne. De havde et godt øje til hinanden, jeg tror nu ikke de ”lavede” det helt store. Vi lavede sjov med det da vi kom hjem til Danmark igen.Vi sad en dag inde i byen og fik en kop et eller andet, da hun spurgte mig om hun ikke måtte binde min brudebuket, hun kunne mærke at jeg ville blive gift igen, jeg havde ellers ingen i kikkerten, jeg sagde selvfølgelig ja, jeg regnede jo ikke med at jeg skulle giftes mere.Endelig var ”ferien” forbi og næsen gik hjemad i styrtende regn, det var dejligt at komme hjem og sove en hel nat uden at skulle forstyrres.

[wds id=”23″]

Tyrkiet.

Da jeg var færdig med den 1 årie bibelskole tog vi på “studietur” til Tyrkiet. Her så vi mange af de bibelske steder som Efesus, Laodikea, Korint og Pamukkela. Vi var ude og sejle, lå på stranden, badede i det varme vand fra gryderne i Pamukkala.

[wds id=”24″]

Grand Canaria.

Jeg har været på CrandCanaria et par gange, en gang var Frank med.Det var rigtig hyggeligt. Vi var til koncert med BoneyM, det var rigtig sjovt, desværre var jeg blevet rigtig forkølet så lidt af fornøjelsen gik væk.

En af de sidste dage vi var der, åbnede jeg klædeskabet og så en pæn stor skorpion, Frank ville hellere gå sig en tur end at slå den ihjæl så det blev min lod, det lykkedes efter flere forsøg, puha.
Da jeg var alene dernede var jeg ude at ride på kamel, end stor oplevelse.